Echipa CRESC a fost prezentă în 5 localități din România pentru a desfășura Atelierele de identificare nevoi de dezvoltare organizațională ale celor 5 ONG uri
La intersecția anotimpului de iarnă cu cel de primăvară, în perioada februarie – martie ac., când natura renaște spre a crește, echipa CRESC, din cadrul proiectului „CRESC – Capacitate, Responsabilitate, Eficiență, Sustenabilitate și Calitate prin dezvoltare organizațională”, implementat de Federația Filantropia, a fost prezentă în 5 localități din România pentru a desfășura Atelierele de identificare nevoi de dezvoltare organizațională ale celor 5 ONG uri beneficiare: Asociația Creștină de Caritate și Ajutor „Ovidenia Bacău 2005″, Asociația Filantropia Ortodoxă Huși, Asociația Centrul Diaconal „Casa Creștină Târgoviște”, Asociația „Filantropia Porolissum” Sălaj și Asociația „Filantropia Maramureșeană”.
Startul acestei activități a fost dat de colegul nostru, Cristian Neguț, care s-a aflat, în perioada 17-19 februarie 2022, la Bacău, la Asociația Creștină de Caritate și Ajutor „Ovidenia Bacău 2005″. Astfel, in prima zi, au fost abordate cele 6 arii de dezvoltare organizațională, au fost prezentate rezultatele agreate obținute în timpul interviurilor, realizându-se o trecere în revistă a nivelului pe fiecare domeniu. Atelierul a continuat cu finalizarea procesului de evaluare și construirea unui plan de acțiune pentru creșterea sustenabilității organizației în următorii doi ani.
Periplul nostru prin țară a continuat cu atelierele de identificare a nevoilor de dezvoltare organizațională în zilele de 21-23 februarie ac. printr-un popas la Huși, la Asociația Filantropia Ortodoxă Huși, unde am găsit o echipă tânără și dornică de dezvoltare. Cele trei zile de ateliere au fost bogate în interacțiune, iar la finalul acestora, echipa Asociației Filantropia Ortodoxă Huși, în urma evaluărilor punctelor tari și punctelor slabe, a realizat un plan de „creștere organizațională”.
Începutul de primăvară ne-a regăsit la Sălaj unde am fost întâmpinați de echipa Asociației Porolissum. Astfel, în perioada 28 februarie – 2 martie 2022, am susținut atelierele de identificare a nevoilor de dezvoltare organizațională.
Participanții au fost receptivi la activitățile organizate și au stabilit, la finalul acestora, un plan de organizare care să le permită o creștere sustenabilă în domeniul dezvoltării organizaționale.
În zilele de 14-16 martie ac. ne-am aflat la Târgoviște, la Asociația Centrul Diaconal „Casa Creștină Târgoviște”, unde am desfășurat cu mult spor atelierele planificate. Beneficiarii prezenți la ateliere au fost animați de dorința de dezvoltare organizațională și au fost implicați activ în activitățile acestora.
Ultimul atelier de identificare a nevoilor de dezvoltare organizațională, din cele cinci planificate, în cadrul Proiectului „CRESC – Capacitate, Responsabilitate, Eficiență, Sustenabilitate și Calitate prin dezvoltare organizațională”, a fost susținut la Baia Mare la sediul Filantropiei Maramureșeană, în compania unora dintre membrii acesteia. Implicarea acestora la activități a fost pe măsura interesului arătat iar rezultatele obținute după cele trei zile de ateliere s-au concretizat într-un plan de dezvoltare organizațională foarte optimist.
Le urăm mult succes tuturor beneficiarilor implicați la aceste ateliere și sperăm la o creștere susținută a ONG-urile pe care le reprezintă!
Lucrăm împreună pentru o Europă verde, competitivă și incluzivă!
Învățăm, construim, creștem împreună!
Federația Filantropia
#haide #ActiveCitizensFund #Romania #activecitizens, #EEANorwayGrants Active Citizens Fund – Romania
@Active Citizens Fund Romania