ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA DE FORMATORI

ANUNȚ

privind selecția de formatori în cadrul proiectului
Campanie de prevenire și combatere
a dependenței digitale
în rândul copiilor din sectorul 3”

 

I. Informații generale

Începând cu data 20.05.2024, Federația Filantropia în parteneriat cu Protoieria sector 3 București, implementează proiectul “Campanie de prevenire și combatere a dependenței digitale în rândul copiilor din sectorul 3”, finanțat de Primăria sector 3, București.

II. Obiectivele specifice ale proiectului:

OS1: Formarea competențelor profesionale în domeniul consilierii în adicții digitale pentru 28 de persoane implicate în educația copiilor (vor fi organizate seminarii de formare tematice);

OS2: Participarea a 644 de copii și adolescenți la cel puțin o sesiune de educație nonformală în domeniul prevenirii adicțiilor digitale (workshop-uri tematice);

OS3: Participarea a minim 100 de părinți ai acestor copii la 28 de ateliere cu tematica prevenirii și conștientizării riscurilor la care sunt supuși copii privind adicțiile digitale.

III. Calendarul procedurii de selecție formatori pentru proiectul “Campanie de prevenire și combatere a dependenței digitale în rândul copiilor din sectorul 3”:

ETAPE TERMENE
Transmiterea dosarelor de candidatură 19-22 august 2024
Termen-limită pentru depunerea dosarelor de candidatură 22 august 2024, ora 16.00
Evaluarea dosarelor de candidatură și realizarea procedurii de selecție, și comunicarea rezultatului procedurii de selecție 23 august 2024
Termen-limită pentru informarea prin email a candidaților cu privire la rezultatul selecției: 23 august, ora 16.00**candidații vor fi informați prin adresa de email furnizată în CV-ul depus în dosarul de candidatură.
Perioadă pentru primirea contestațiilor 26 august 2024, termen limită ora 14.00
Transmiterea procesului-verbal de soluționare a contestațiilor (dacă este cazul) 26 august 2024 în intervalul orar 14.00 – 16.00
Notificarea experților selectați, în urma evaluării dosarelor de candidatură, și a soluționării contestației, în vederea contractării la o dată ulterioară. 27 august 2024

 

IV. Documente necesare depunerii candidaturii:

  • CV în format Europass semnat pe fiecare pagina de candidat, în original (CV-ul trebuie să conțină obligatoriu date de contact valide – adresa de e-mail și număr de telefon);
  • Copie CI/BI candidat semnata;
  • Documente doveditoare ale studiilor și experienței/expertizei declarate în CV (copii ale diplomelor de studii, recomandări, alte documente doveditoare, după caz – certificate conform cu originalul);
  • Certificarea ca formator;

În cazul în care documentele menționate sunt transmise prin email, acestea vor fi scanate cu toate semnăturile solicitate. După finalizarea procedurii de selecție, fiecare candidat selectat are obligativitatea de a aduce documentele în original înainte de încheierea contractului.

V. Modalitatea de depunere a dosarelor de candidatură:

  • pe e-mail la adresa: office@federatia-filantropia.ro (în perioada 19-22 august 2024), conform calendarului de la punctul III);

Data limită de depunere a dosarelor de candidatură: 22 august , ora 16.00

Candidații ale căror dosare de candidatură vor fi transmise după data limită (zi și oră) și/sau sunt incomplete vor fi respinși.

VI. Selecția finală

În cazul în care, pentru aceeași poziție prezentată în anunțul de selecție, s-au înscris mai mulți candidați eligibili, aceștia vor fi departajați utilizând următoarele criterii:

  • Experiență profesională susținută de acte doveditoare în domeniul lucrului cu persoanele cu adicții;
  • Experiența în colaborarea cu Federația Filantropia, organizațiile membre și/sau activitate în proiecte finanțate în baza Legii nr. 350/2005;

Contestații: la finalul procedurii de selecție se va întocmi un proces verbal, candidatul fiind informat prin e-mail despre rezultat admis/respins. Candidații declarați respinși vor avea posibilitatea de a depune contestație conform calendarului identificat la punctul III. Contestațiile vor conține în mod obligatoriu detalierea motivelor pentru care sunt formulate și se vor depune în felul următor:

  • pe e-mail la adresa: office@federatia-filantropia.ro

Contestațiile vor fi analizate de comisia de evaluare, iar rezultatul va fi consemnat într-un proces verbal și adus la cunoștință candidatului prin e-mail.

VII. Cerințe/competente necesare și abilități (fără a se limita la):

Studii și experiență profesională:

  • Studii academice în domeniul adicțiilor sau experiența profesională în domeniul adicțiilor;
  • Diplomă formator;
  • Experiență în cursuri formare adulți, elaborare materiale, livrare cursuri, raportare;
  • Experiență în proiecte finanțate prin fonduri europene sau similare;
  • Abilități de organizare, planificare.

VIII. Activitățile și atribuțiile în care va fi implicat formatorul sunt:

  • Actualizare curriculă program de formare în domeniul adicțiilor digitale;
  • Realizează documente suport necesare pentru derularea cursului;
  • Livrează cursul ”Consilier în domeniul adicțiilor”;
  • Elaborează rapoartele de activitate ale sesiunilor de formare profesională;
  • Participă la întâlnirile de lucru cu echipa de proiect și ceilalți colaboratori implicați în cadrul proiectului.

Coordonator proiect,
Olivia Vișan
Federația Filantropia