„CEL MAI IMPORTANT ESTE NU CEEA CE OFERIM OAMENILOR, CI CEEA CE TREZIM ÎN EI.”
Asociația Filantropia Ortodoxă Alba Iulia împreună cu Federația Filantropia București vă invită să participați, în perioada 10.08 – 30.10.2017, la un curs acreditat de formare profesională continuă, în specializarea „Manager de Responsabilitate Socială”. Acest program de formare se adresează coordonatorilor așezămintelor sociale din cuprinsul Arhiepiscopiei Alba Iuliei.
TRAINERI:
BIANCA ELENA MĂRGINEAN – MANAGER DE FORMARE CENTRUL DE TRAINING DYNAMIS
DANIELA TRUȚA – DIRECTOR EXECUTIV ASOCIAȚIA FILANTROPIA ORTODOXĂ ALBA IULIA
INVESTIȚIE: 400 LEI
DURATA CURSULUI: 3 LUNI
5 ÎNTÂLNIRI SĂPTĂMÂNALE / 4 ORE FIECARE ÎNTÂLNIRE
Tematici abordate:
TEMA 1: ȘTIINȚA CONDUCERII
- Despre cum aleg să
- Cum aleg să conduc așezământul social.
- Aptitudinea de a conduce.
- La cine mă raportez în simplitatea corectitudinii muncii pe care eu o fac?
TEMA 2: SENS
- Primele descoperiri. Primele emoții.
- Adevărata motivație.
- Când ceea ce nu este devine mai important decât ceea ce este.
- Interpretări și construiri de noi realități.
TEMA 3: PUTEREA DIN GÂND,TRĂIRE ȘI CUVÂNT
- Despre caracterul care comunică.
- Devin conștient de propriile gânduri.
- Acționez dincolo de ce gândesc și ce simt.
- Despre Jocurile relaționale ale adulților în educația copiilor.
- Răspundere. Răspuns.
- Ochii copiilor sunt locul de întâlnire pentru imaginea mea și imaginea lor despre mine.
TEMA 4: DINCOLO DE A DA ȘI A PRIMI
- Despre blândețe și putere.
- Dincolo de a da și a primi.
- Despre valoarea pe care o dau banilor.
- Adevărul cinstit despre necinste.
- Bucuria de dărui vs. Mascarada carităț
- Conceptul și ancorarea în realitatea zilnică a Economiei comportamentale.
TEMA 5: ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI LEGATE DE MANAGEMENT
- Planificarea sistemului de management de responsabilitate socială;
- Organizarea sistemului de management de responsabilitate socială;
- Administrarea sistemului de management de responsabilitate socială;
- Evaluarea și raportarea performanței de responsabilitate socială;
- Dezvoltarea profesională în domeniul responsabilității sociale;
- Planificarea propriei activități;
- Comunicarea cu reprezentanții organizației;
TEMA 6: EXAMEN FINAL